Selamat pagi dan assalamualaikum...
Hari ni da 22hb april da..
Tp nak juga cite pasal besday kita..hehe..
Tadi petang masa syok-syok dok lepak dalam bilik yang sejuk sebab nak hujan, tetiba pintu bilik terbuka...Ada orang buka dari luar.. Masuk la classmate aku yang comel lagi cute si Mar.. Bagi ape tau, dia bagi cupcake.. Comey sangat macam dia.. hehehe.. memang terharu sampai nak nangis.. hehe.. tp bak kata Mar "Rilex la brother..heee"..
Pastu masuk roomate aku sorang ni, si Dibah namanye.. Aku cite la yang si Mar ni bagi cupcake, pastu dia pom macam excited dengar pasal tu.. hehehe.. kecoh bilik kejap pasal cupcake..
Time maghrib tadi, aku buka loker, tetiba nampak lagi satu cupcake.. Terkejut la.. Tunggu Dibah masuk bilik tanye dia.. Memang dia punyer keje la.. Da pakat dengan Mar tapi bila aku cite buat-buat excited.. Memang nak kena kan korang nie.. hehehe
Papepom thanx to alls..
Nak buat wish la sikit.. hehe
Terima kasih kepada semua kawan-kawan yang wish besday aku..Tak kira la kat fb ke, kt twitter ke, kat whatapps, kat wechat and sebagainya terima kasih sangat-sangat.. Segala doa-doa korang harap termakbul..
Terima kasih kat family umi baba adik-adik yang wish besday..
Terima kasih kepada bff aku.. Tanpa korang siapa la aku, cee wahh.. hehehe
Terima kasih kepada roomates ku yang tercinta Dibah, Matun n Eizy.. Terharu sangat dengan wish and adiah korang.. heeee
Lastly Terima kasih kepada En.Firdaus sebab sudi nyanyi lagu besday untuk aku.. Terharu sangat okey.. Bukan senang nak dengar dia nyanyi...
A thousand LOVe untuk korang semua...Aku sayang korang sangat-sangat...
 |
| Cupcake dari Dibah...Comel sangat dengan bunga-bunga cinta tu.. yang penting siap ada Love Letter lagi... |
 |
| Cupcake dari Mar a.k.a classmate aku... Cupcake oreo yang sangat cute..heee |
 |
| lastly, gambar aku sempena besday.. umo da meningkat tp papepom still comey.. heheheee... |
#lupa : thanx to my classmates, farah, hazreen, zana, fizah n hafiz sebab nyanyi besday song kat aku tadi dalam kelas.... Terharu tp malu pom ada... heeeee