Assalamualaikum...
Hari nie 20 April 2012, genapla umur aku 22tahun dan walaupom aku merasakan yang aku sudah terlalu tua (sambil terbatuk-batuk ) tetapi aku sangat-sangat bersyukur kerana Allah S.W.T masih memanjangkan umur aku. Aku masih lagi boleh menikmati keindahan bumi yg walaupom bumi kita da semakin tua dan aku bersyukur aku masih lagi dapat menghirup udara di atas bumi ciptaan nya. walaupom udara kat KL ni xde la segar sangat kan berbanding udara di kampung tetapi aku tetap rasa bersyukur... serius lak entry aku kali nie kan.. kihkihkih.
Actually semalam kan. lepas aje pukol 12 tengah malam means 20 April la kan, aku rasa sebak sangat-sangat sebab bile fikir-fikir umur aku da 22 tahun tapi xde benda yang aku buat. Dapat sambung study utk buat degree kat UiTM Shah Alam pom sempat study untuk 1 sem jer, lepas tu kena kick manja-manja dengan UiTM sebab result tersangat-sangat la teruk. Aku pok saometime tak percaya gak yang result aku bley teruk sampai cam tu sekali sebab nak kata aku tak study, aku rasa study la jugak. Tapi nak buat macam mana kan da tak ade rezeki aku nam sambung study. Tapi walaupom aku kena kickboxing dengan UiTM, aku tak ade la putus harapan terus, aku apply la tempat len.
Maybe rezeki hari jadi aku kot aku dapat ujian Medsi. Medsi ni ujian untuk jadi cikgu. Kalau korang lulus ujian medsi nie, nanti korang akan dapat temuduga untuk jadi cikgu. So aku harap sangat2 yang aku dapat lulus ujian ni. Korang doakan aku tau.. hehehe
Ape ade dengan :
Birthday?
urmm.. bagi ak xde bnda yg special pom. It just a date yang mana korang dilahirkan dulu-dulu,ikut tahun korang dilahirkan la dan pada tarikh tu jugakla umur korang meningkat. hehe..
Hadiah Birthday?
aku tak pasti la sebab aku bukan selalu pom dapat hadiah birthday nie. Cukupla ucapan-ucapan dari family, kekasih hati (mood gatal jap, hahaha) dan kawan-kawan. Ucapan-ucapan dari korang semua da boley buat hari jadi aku jadi hari yang paling bermakna.. Teringat pulak aku hadiah birthday yang aku penah dapat daripada kawan baik merangkap classmate dan roomate aku masa diploma dulu, Sally. Dia bagi aku kumbang warna Hijau yang sangat-sangat cute. miss u lorr sally...
Tu je la kot aku nk update pasal birthday nie... hehehe
 |
Thanx to along, mak adik, abe long n naylie jugak for this beautiful bag. Sangat-sangat chantek okey. hehe
|
P/S : Rindu my mr.b... yawnnn! hikhik