6 January 2013

one paper past, 5 papers more


hari ni da start paper untuk final exam. 1st paper untuk exam kali ni ialah English paper. Tak tahu nak cakap macam mana pasal paper ni sebab nak kata susah tak sangat, nak kata senang memang xsenang la... 
Tapi hopefully paper bi aku ni boleh lulus with flying colors. Heheheheh

So tinggal lagi 5 papers untuk aku tempuh. Walaupun terasa diri ini belum bersedia untuk hadapi semua exam-exam ini tp kena redha la kan... heee

By the way, pray for me okey...



No comments:

Post a Comment