8 June 2012

sweet smell

olla... 

En.Firdaus pernah tanya aku perfume ape yang aku suka... so aku cakap la aku suka body shop punye perfume dan bla bla bla.. So last week masa aku kuar dating dengan En.Firdaus kat MidValley dia ajak aku pergi The Body Shop punyer outlet. Sekarang nie Body Shop tengah ada sale tau. Sale dia up to 70%.. memang kalau korang yang giler dengan brand body shop nie korang teruja sangat2. Tapi aku kalau masuk body shop punya outlet aku selalu usha beli lip balm dengan perfume je. 

See what i got from him,The Strawberry Eau De Toilette.. Aku sangat-sangat excited okey dapat perfume ni sebab keluar je dari outlet tu aku terus spray.. hahaha.. gopoh-gapah giler aku nikan.. haha.. Papepon, Trime kaseh En.Firdaus.. love u ketat-ketat....hahaha..
 Disebabkan aku ni kadang-kadang obses dengan strawberry, aku da tak boleh nak tengok perfume len lagi da so ak ambik la perfume nie. So, aku rembat yang nie jer. Perfume len next time aku beli.. .





bau dia sangat-sangat sweet dan tentu-tentu la bau strawberry..
 So tadi masa aku g lunch kat Kenny Rogers kat AEON Cheras selatan, kebetulan pulak berhadapan dengan Watson's, so aku sengaja gatal kaki nak g jalan-jalan dalam tu. Tetiba pulak aku tertengok satu perfume ni haa. Perfume ni aku tahu pom bila EnFirdaus yang beli time kitorang g Midvalley hari tu. Dia cakap perfume ni bau dia best pastu susah nk dapat. So masa kat Mid Valley hari tu dia nak beli dua botol aku tak bagi sebab nak wat ape banyak-banyak kan. Sekali bila aku ronda-ronda memang susah nak dapat. satu lagi perfume ni limited edition dan hanya jual kat watson jer.
So tadi dengan tersengaja aku beli perfume ni haaa, Majoromantica J Fragrance Oil from Majolica Majorca brand. Brnad ni dari jepun tau. Harga dia xde la mahal sangat pom dalam RM54 cam tu jer. Dalam botol tu ade bling-bling tau, so kena goncang-goncang dulu.. hehe...
So perfume ni comes with botol separa legap dengan botol warna ungu. Kat depan dia ada lambang Majolica Majorca yang agak timbul dan ade pentup emas yang bersabung dengan stick warna emas. walaupun nampak agak tradisional sebab sekarang ni perfume banyak yang guna cam spray kan tapi bagi aku la agak senang nak guna sebab nati korang senang nak sapukan kat pergelangan tangan ke or org ckp letak perfuma kat nadi kan.  One more thing, botol dia agak kecik so senang korang nak letak dalam beg.


aku sapu perfume ni kat bear kecik aku.. hehe.. wat teman aku tido malam-malam..


KELip-Kelip 

1 comment:

  1. Assalamualaikum (^_^) datang follow blog ni. Follower yang ke- 31 .

    Nanti jikalau ade kelapangan , awak tinggalkan jejak link blog awak di sini ya Exchange link

    nanti saya dapat Blogwalking awak selalu (^_^)

    Hope dapat jadi rakan yang sejati dalam blogger ni ya , kita gunakan peluang ini sebaiknya untuk mengeratkan lagi hubungan antara 2 blogger (^^_)
    Salam perkenalan ; ) sekali lagi dari Fariz Reza .

    ReplyDelete