25 June 2012

My little sweet Cousin

Assalamualaikum:

Last week aku dengan sepupu aku pergi ke rumah emak saudara aku kat Sri Kembangan. Da lama sangat aku tak jumpa dengan sepupu aku sorang nie. 

Sampai je kat rumah mak cik aku, si najwa ni yang buka pintu. Lepas jer dia tengok aku kat luar, dia terus jerit-jerit "kak siti la". Hehehe.. Happy sangat dia dapat jumpa dengan aku.

Tapi si najwa ni da makin kurus da. Mak cik aku cakap dia selalu demam so berat badan pon turun. Tapi memang pon. Dari dulu lagi dia selalu demam. 

Aku dengan si najwa ni agak rapat la sebab masa awal-awal dia lahir dulu pom aku yang selalu jaga dia. Pastu aku jadi baby sitter, jaga dia bila mak cik aku g kerja. Lama jugak aku jaga dia. Dalam 2 3 bulan gak la. Thats why dia ingat aku. hehehe...

Rindu dia sangat-sangat.


Comeykan mata dia yang bulat.

dia suka makan

gaya gangster..hehehe

dia pom tau nak wat peace. 

dia suka men kat playground.

peace!


mata dia memang bulat giler.. jeles ok.. hahaha

Gambar ni the latest one. Kurus kan dia..


Nak sembang lama dengan rakan anda? klik disini

No comments:

Post a Comment