Jejalan kat Lumut with families.
Hari tu g Sri Manjung dengan cozen merangkap emak saudara aku.
Tujuan utama g sana sebab pakcik aku yang bongsu tu nak bertunang.
So kitorang dari KL ke Sri Manjung tak ade la jauh sangat kan.
Walaupun tak semua families aku ada kat sana tapi tetap enjoy.
Enjoy sebab boley kumpul ramai-ramai.
![]() |
| Me with my auntie. |
![]() |
| with my datuk, i call him ayoh and with my cosen@auntie, angah. |
![]() |
| Makcik dengan anak buah dia.. Tapi dia tak nak mengaku anak buah dia. Still nak jadi sepupu jer.. hahaaha |
![]() |
| Ni sepupu aku, anak che' ngoh. And dia sememangnye lagi tinggi dari aku walaupun dia lagi muda. jelos okey... huhuhu |
![]() |
| Ni pom sepupu aku jugak.. Nama dia Najwa.. ajku sayang dia ni sebab aku jaga dia dari kecik. Sempat aku jadi baby sitter untuk dia.. |


















