7 August 2012

Jalan-jalan kat Lumut

Jejalan kat Lumut with families.
Hari tu g Sri Manjung dengan cozen merangkap emak saudara aku.
Tujuan utama g sana sebab pakcik aku yang bongsu tu nak bertunang.
So kitorang dari KL ke Sri Manjung tak ade la jauh sangat kan.
Walaupun tak semua families aku ada kat sana tapi tetap enjoy.
Enjoy sebab boley kumpul ramai-ramai.

My auntie dengan pakcik aku yg bongsu.
Makcik ak panggil che' ngoh pakcik aku panggil odo..hehehe.. klasik kan nama panggilan dia? hehe
Gambar ni aku snap sebab pakcik aku ni nak test ak punyer spek mata gedabak tu haa...

Me with my auntie.

with my datuk, i call him ayoh and with my cosen@auntie, angah.

Makcik dengan anak buah dia..
Tapi dia tak nak mengaku anak buah dia.
Still nak jadi sepupu jer..
hahaaha

Ni sepupu aku, anak che' ngoh.
And dia sememangnye lagi tinggi dari aku walaupun dia lagi muda.
jelos okey...
huhuhu

Ni pom sepupu aku jugak..
Nama dia Najwa..
ajku sayang dia ni sebab aku jaga dia dari kecik.
Sempat aku jadi baby sitter untuk dia..

Ni pakcik aku yang xley blah prangai dia..
Odo aku ni suka sangat sakat aku...




Tapi bila aku sampai je kat umah pak cik aku kat sri kembangan, aku tengok muka umi aku pucat sangat2.
Bila aku tanye, nenek ak cakap umi ak baru balik hospital sebab sesak nafas..
Sedey sangat bila aku sendiri tengok umi aku tak boley nak bernafas.
Serta merta air mata aku mengalir..
Tak boleh tahan tengok keadaan umi aku masa tu..
Tapi Alhamdulillah lepas tu umi aku da tak de da kena teruk cam tu..


Umi, kak sayang umi sangat-sangat.
Hujung minggu ni kite jumpa..
Kita masak juadah buka puasa sama-sama ok..
^__^

No comments:

Post a Comment