Setelah beberapa bulan xjumpa finally kitorang ter date sekali lagi.. hahahha.. Seyesly aku happy sangat dapat jumpa dengan dia nie...
Al-maklum la kitorang ni terpisah jauh.. hahah.. sorang kat Kelantan sorang kat Shah Alam.
Nak jumpa pom kena set masa betul-betul...
En.Firdaus bz dengan keje dia, aku lak macam biasa la, nama lagi student. Kena la tunggu time cuti panjang kalau nk jumpa pom.
 |
En.Firdaus merajuk ngan awek dia.. Layan game dalam phone dia je... xcakap popm ngan kita.. kitorang da biasa da time date gaduh2 nie.. hahahahha.. |
 |
| Nampak x beg ala2 nak jual ubat tu.. tu la beg ak..kena marah lg dengan En.Firdaus sebab suka sgt bawak beg besar- besar macam xnak balik rumah da... |
 |
Thanx En.Firdaus sebab sudi teman kan awek dia nek train sampai KL sentral. Bimbang katanya sebab awek dia ni jakun ckit, Maklumlah bukan dok KL pom...Sweet lak rasa bila naik train sama-sama.. heheheheh
tu la last date kitorang... Bila la dapat jumpa lagi dengan dia nie... hurmmmm... |